سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستیار Google برای خواندن صفحات وب با صدای بلند در برخی از دستگا

این یک دستور جدید برای دستیار Google است که روبات را با صدای بلند می خواند.

 

از موارد استفاده کنید: گرفتن اخبار که در هنگام رانندگی جزء پادکست را ندارد ، داشتن صفحاتی که به زبان های دیگر برای شما ترجمه شده است (بگویید اگر مسافرت هستید) یا فقط کمک عمومی برای افرادی که دچار بینایی هستند.

 

چاپ خوب: این ویژگی فقط از امروز از طریق پلتفرم هوشمند Google Android در دسترس است. با برنامه Assistant برای دستگاه های iOS و همچنین در بسیاری از بلندگوهای Google کار نمی کند. Google برای سایر دستگاهها یک جدول زمانی ارائه نمی دهد.

 

یوسی ماتیاس می گوید ، هر زمان که یک مقاله وب در تلفن Android خود در مرورگر شما نمایش داده می شود ، می توانید بگویید "سلام Google ، آن را بخوانید" یا "سلام Google ، این صفحه را بخوانید " بلافاصله محتوای صفحه وب با صدای بلند خوانده می شود. " معاون رئیس جمهور Google. "و برای کمک به مردم بدون سرعت در صفحه لمس ، سرعت خود را دنبال می کند ، مرورگر شما کلمات خوانده شده را برجسته می کند و به صورت خودکار صفحه را حرکت می کند. برای شخصی سازی تجربه خواندن با صدای بلند ، می توانید از بین چندین صدایی انتخاب کنید و سرعت مورد نظر را در اولویت خود تغییر دهید. "

 

این ویژگی می تواند صفحه وب "را در زمان واقعی " به بیش از 42 زبان ترجمه کند. گوگل می گوید پیشرفت هایی را در فناوری متن به گفتار به منظور "فعال کردن صداهای صدایی رساتر و طبیعی تر" با استفاده از فاکتورهای واقعی در لحن و ریتم ایجاد کرده است.

 

Google می گوید ، وب سایت ها برای فعال کردن این ویژگی نیازی به انجام کارهای ویژه ندارند.

 

کاربران اندرویدی که می خواهند آن را بررسی کنند ، به اندروید 5.0 یا بالاتر نیاز دارند و آخرین نسخه بروزرسانی نرم افزار Assistant را دارند که به صورت خودکار بیرون رانده می شود.